Helgenytt 14. september 2023

- Søndag 17. september kl 18.00 feirer vi kveldsgudstjeneste.

Vi starter kl 17.15 med kirkekaffe og nystekte vafler. Per Chr Brynildsen taler og leder. Håkon Øgreid og Kåre Øgreid sørger for musikken.

- Tirsdag 19. september  kl 11.15  er det Gågruppe for damer.

Møt opp ved tavlen på den øvre parkeringsplassen i Hvervenbukta. Ta med niste, sitteunderlag og badetøy for dem som vil.

- Tirsdag 19. september  kl 19.00 øver Canto

- Onsdag 20. september kl 10.00 - 13.00 er det Bamsestua!

Sist onsdag var det noen mødre med barn som likte seg godt! Hjelp oss å gjøre dette tiltaket kjent. Spre plakaten eller løpeseddelen til aktuelle personer på papir eller mail.

- Torsdag 21. september er det Formiddagstreff

Bjørn Markussen er dagens gjest. Han skal kåsere om sin bok «Alene ut - fra Menigheten Samfunnet til evig fortapelse.»

"Kunsten å leve" endrer navn til «Kulturkveld.»

På menighetsrådet i kveld ble det besluttet å endre navn på dette tiltaket. Vi ønsker av og til å arrangere rene konserter. Selv om dette også kan betegnes som diakonale tiltak for menigheten og omgivelsene våre, så synes vi at «Kulturkveld» passer bedre. Vi håper dette vil samle minst like mange som tidligere.  Neste kveld er ikke helt på plass ennå, men den bekjentgjøres i Helgenytt så snart det er klart.

Utleie av peisestua, kjøkken m.v.

Vi trenger gode bidrag på inntektssiden. En post hvor vi har et stort potensiale er utleie. Lokalene våre egner seg godt til dåps- eller konfirmasjonsselskaper,  fødselsdager, brylluper m.v. For tiden tar vi kr 2000 for å leie. Det er svært rimelig for våre flotte lokaler. Ikke vær redde for å markedsføre lokalene våre.