0bjorn-sivert.
Bistandskonsulent Bjørn Sivert Broback. (Foto: privat)

Helgenytt 8. februar 2024

MISJONSMÅNEDEN FORTSETTER

- Søndag 11. februar

Feirer vi gudstjeneste kl 11.00. Bistandskonsulent Bjørn Sivert Broback taler. Diakon Olav Øgreid leder. Musikken er ved Aasta K. Engh. Det blir også kirkekaffe. Velkommen!

Tirsdag 13. februar  kl 11.15 er det Gågruppe for damer.

- Onsdag 14. februar er det Bamsestua kl 11 - 14.

Vi ønsker hjemmeværende barn med foreldre/besteforeldre velkommen.

- Torsdag 15. februar er det Formiddagstreff kl 12 - 14.

Allsangprogram ved Rolf Arnesen «Husker du…..»

God bevertning.

Menigheten drives vesentlig av gavene fra våre medlemmer og venner. Regnskapet for 2023 viste at vi samlet inn til menigheten kr 512000. Det i seg selv er fantastisk. Men budsjettet var på kr 615000 og vi samlet inn kr 58000 mindre enn i 2022. For januar 2024 budsjetterte vi med kr 39500, og det kom inn kr 30100. De første månedene i året samler vi også inn til bibelaksjonen, misjonen i misjonsmåneden og fasteoffer til Kirkens Nødhjelp. Vi takker for alle gaver. Denne måneden er misjonen i fokus.

Vi ser fremover:

- Kvinnenes Internasjonale bønnedag er 1. mars.

Denne bønnegudstjenesten er i Øståsen kirke denne gangen. Kvinnene samles kl 18.00 til suppe. Møtet starter kl 19.00.

- Konsert med organisten Iver Kleive og gitaristen Knut Reiersrud, torsdag 11. april kl 19.00.

Konserten blir en «innvielse» av vårt nye orgel. Kleive kjenner orgeltypen svært godt og vil sammen med Reiersrud gi oss en stor opplevelse.  Sett av torsdag 11/4!